Dane kontaktowe:
- Osoba kontaktowe: b.d.
- Telefon: 24 256 61 69
- E-mail: franczyza@orlen.pl
- WWW: https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/wspolpraca-franczyzowa
Jesteśmy międzynarodową grupą kapitałową z branży paliwowo-energetycznej, od ośmiu lat nieprzerwanie uznawaną za najcenniejszą polską markę. Jako jedyne polskie przedsiębiorstwo znajdujemy się w zestawieniu największych firm świata magazynu „Fortune 500”. Pozostajemy liderem list największych firm w Polsce wg „Polityki” i „Rzeczpospolitej”.
Uczestnictwo we Franczyzowej Sieci Stacji Paliw ORLEN/ BLISKA zapewnia ponadto przedsiębiorcy m.in. następujące korzyści:
- gwarancję ciągłości zaopatrzenia w paliwa najwyższej jakości,
- atrakcyjne warunki zakupu paliw w zakresie cen oraz odroczonego terminu płatności,
- zewnętrzną oraz wewnętrzną identyfikację wizualną stacji – jednolitą dla całej detalicznej sieci sprzedaży paliw (koszt prac w tym zakresie ponosi PKN ORLEN SA),
- projekt umeblowania sali sprzedaży stacji zapewniający maksymalizację przychodów ze sprzedaży oraz wprowadzenie i stosowanie nowoczesnych zasad merchandisingu,
- korzystanie z jednolitych standardów obsługi klientów oraz usług świadczonych na stacjach,
- umożliwienie korzystania z nowoczesnego systemu informatycznego, wspomagającego oraz ułatwiającego proces zarządzania stacją paliw,
- uczestnictwo w opracowanych przez Koncern programach lojalnościowych dla klientów indywidualnych (VITAY) oraz przedsiębiorców (FLOTA) a także obsługa międzynarodowych kart paliwowych (DKV, UTA),
- udział pracowników stacji w organizowanych przez Koncern szkoleniach, w szczególności w zakresie standardów obsługi klienta,
- uczestnictwo stacji paliw w licznych akcjach promocyjnych i reklamowych jednolitych dla całej sieci PKN ORLEN SA.
Franczyza Orlen to nie tylko stacja paliw, ale również możliwość powiększenia dochodu dzięki kawiarni Orlen Cafe i sklepowi na stacji.
Uwaga dla franczyzobiorców: dołączenie do franczyzy Orlen wymaga posiadania działki pozwalającej na budowę stacji paliw lub działającej stacji paliw.
Liczba jednostek własnych | Liczba jednostek franczyzowych | Liczba jednostek partnerskich |
---|---|---|
b.d. | b.d. | 1756 |
Opłata licencyjna | Opłata miesięczna | Opłata marketingowa miesięczna |
---|---|---|
b.d. | b.d. | b.d. |
Koszt zatowarowania | Koszt przygotowania lokalu | Minimalna wielkość lokalu | Minimalna wielkość miasta | Szacunkowy zwrot z inwestycji (% rocznie) |
---|---|---|---|---|
b.d. | b.d. | b.d. | b.d. | b.d. |
Dodatkowe uwagi
Brak uwag