Dane kontaktowe:
- Osoba kontaktowe: Piotr Flis
- Telefon: 58 76 94 604
- E-mail: fr@lpp.com.pl
- WWW: b.d.
W skład standardowego Pakietu Franczyzowego wchodzą:
– Znak handlowy
– Know-how
– Podręcznik operacyjny (dokument szczegółowo opisujący zasady prowadzenia franczyzy w LPP S.A.)
– Wsparcie ze strony firmy w ramach Systemu Franczyzowego
Wsparcie w ramach Systemu Franczyzowego:
Oprócz wyżej wymienionych elementów Pakietu Franczyzowego firma zapewnia FB szeroko pojęte wsparcie, takie jak:
– pomoc w wyborze lokalizacji
– wsparcie w zakresie rekrutacji personelu
– szkolenia pracowników
– kompleksowa opieka zespołu doradców (tzw. Helpdesk),
– wdrożenie spójnych procedur w zakresie sprzedaży towarów oraz procesem obsługi Klienta,
– wsparcie w zakresie udostępnionego przez LPP S.A. oprogramowania,
– techniki marketingowe, opracowywanie nowych strategii marketingowych, kampanie reklamowe i Public Relations organizowane dla całego Systemu Franczyzowego.
Wzmagania co do lokalizacji i powierzchni salonu franczyzowego:
Podstawowe wymagania sieci w przypadku salonów Reserved
– Wybrane miasta powyżej 30 tys. mieszkańców
– Najlepsza handlowa lokalizacja w danym mieście
– Lokal o powierzchni od 350-700m2