Dane kontaktowe:
- Osoba kontaktowe: b.d.
- Telefon: b.d.
- E-mail: b.d.
- WWW: b.d.
Sieć sklepów Freshmarket należy do firmy Żabka Polska, właściciela największej w Europie Środkowo-Wschodniej sformatowanej i scentralizowanej sieci convenience o nazwie Żabka. Żabka Polska to jedna z najdynamiczniejszych firm retailowych w CEE.

W 2009 roku, w oparciu o badania ewolucji zwyczajów zakupowych konsumentów, uruchomione zostały pierwsze sklepy w formacie proximity supermarket oraz convenience w konwencji deli pod marką Freshmarket. Po uruchomieniu pierwszych 200 placówek i kompleksowej analizie, Spółka podjęła decyzję o skoncentrowaniu się sieci Freshmarket w segmencie proximity supermarket. Obecnie sieć Freshmarket liczy już ponad 600 sklepów w całej Polsce. Sklepy Freshmarket to placówki z bogatym asortymentem produktów spożywczych, poszerzonym o produkty tradycyjne. To, co wyróżnia Freshmarket to szeroka oferta produktów świeżych takich jak warzywa, owoce, mięso i wędliny dostarczane do sklepów 6 razy w tygodniu. Spółka Żabka Polska nawiązała współpracę z lokalnymi dostawcami, dzięki czemu klienci mają gwarancję wysokiej jakości i świeżości produktów każdego dnia. Innowacyjnym rozwiązaniem jest wprowadzenie stoiska Freshcafé, czyli minikawiarni ze świeżo parzoną kawą oraz ciepłymi przekąskami, które zyskało dużą aprobatę klientów. Szybki rozwój sieci Freshmarket w Polsce pokazał, że sieć posiada duży potencjał rozwoju.

Oczekujemy:
– Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej.
– Przedsiębiorczości.
– Motywacji do pracy.
– Umiejętności kierowania zespołem pracowników.
– Podstawowej znajomości obsługi komputera.
– Doświadczenie w handlu będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
– rozpoznawalną markę,
– wyposażony sklep w atrakcyjnej lokalizacji,
– wynagrodzenie, zależne od zaangażowania i wyników pracy,
– wsparcie i doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia sklepu,
dostawy towaru,
– wsparcie marketingowe i pakiet działań promocyjnych,
– szkolenie przygotowujące do realizacji powierzonych zadań,
– sprawdzone rozwiązania poparte wieloletnim doświadczeniem,
– możliwość rozwoju zawodowego.
Liczba jednostek własnych | Liczba jednostek franczyzowych | Liczba jednostek partnerskich |
---|---|---|
b.d. | 10 | b.d. |
Opłata licencyjna | Opłata miesięczna | Opłata marketingowa miesięczna |
---|---|---|
b.d. | 1000 PLN | b.d. |
Koszt zatowarowania | Koszt przygotowania lokalu | Minimalna wielkość lokalu | Minimalna wielkość miasta | Szacunkowy zwrot z inwestycji (% rocznie) |
---|---|---|---|---|
od 5000 PLN | b.d. | 70m2 | brak | b.d. |
Dodatkowe uwagi
Dla miast do 50 tyś. mieszkańców gwarantujemy wyłączność terytorialną.