Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the content-egg domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /usr/home/ar3q/domains/katalog-franczyz.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114 McDonald’s Polska Sp. z o.o. – KATALOG FRANCZYZ

McDonald’s Polska Sp. z o.o.

Dane kontaktowe:

 

Historia McDonald’s w Polsce sięga 1992 roku. Pierwsza restauracja firmy zlokalizowana przy ul. Marszałkowskiej rozpoczęła obsługę gości 17 czerwca. Szacuje się, że tego dnia swoją pierwszą wizytę w McDonald’s w Warszawie złożyło ponad 45 tysięcy osób! Restauracja pobiła światowy rekord sieci w ilości transakcji w dniu otwarcia, a było ich aż 13 304.

W ofercie firmy od początku dostępne były flagowe produkty, takie jak hamburger, cheeseburger, Big Mac, frytki czy też shake. Z biegiem czasu oferta była poszerzana o nowe produkty i tak w 1993 roku pojawiła się oferta dla entuzjastów ryb czyli Fish Mac (obecnie Filet-o-Fish). Następne lata przyniosły rozszerzenie oferty produktów z mięsem kurczaka. W 1995 roku pojawiła się ciesząca się dużym uznaniem gości kanapka McChicken, w 1997 roku – McNuggets’y, a w 2000 – Wieś Mac i McFlurry. W 2006 w firmie zaszły spore zmiany. Pracownicy otrzymali nowe stroje, rozpoczął się też program modernizacji restauracji. McDonald’s jako pierwsza firma na polskim rynku, zaczęła umieszczać na opakowaniach informacje o wartościach odżywczych produktów. W 2007 roku firma wprowadziła do wszystkich swoich restauracji specjalną ofertę śniadaniową. Goście restauracji mogą zamawiać produkty z odmiennego menu: kanapki typu McMuffin, tosty oraz tortillę śniadaniową.

Dane o jednostkach
Liczba jednostek własnych Liczba jednostek franczyzowych Liczba jednostek partnerskich
350 221 b.d.
Informacje o kosztach
Opłata licencyjna Opłata miesięczna Opłata marketingowa miesięczna
45 000 USD (równowartość w złotych po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu płatności) PLN 5% sprzedaży całkowitej PLN 4,4% sprzedaży całkowitej PLN
Informacje o lokalu
Koszt zatowarowania Koszt przygotowania lokalu Minimalna wielkość lokalu Minimalna wielkość miasta Szacunkowy zwrot z inwestycji (% rocznie)
b.d. od 2.300.000 do 3.800.000 zł PLN b.d. b.d. b.d.

Dodatkowe uwagi

Brak uwag

We will be happy to hear your thoughts

Dodaj Odpowiedź

KATALOG FRANCZYZ
Logo
Rejestracja Nowego Użytkownika